Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

whitecrow

13. 6. 2008 21:58
1 s hvězdičkou

Milý Paule, děkuji Vám za karmu a tím i za přečtení mého článku. Píšete, že některým pasážím textu příliš nerozumíte, musím se přiznat, že i já jsem měla občas problém prohlédnout všechny myšlenky oněch třech velikánů (Wagner je z nich tím nejprohlédnutějším), ale nakonec se snad zdařilo.

Pokud jde o mé zaměření na německou kulturu, musím se přiznat, že k Němcům jako národu mám asi takový vztah jako samotný Nietzsche... ale jinak uznávám ty, kteří si to zaslouží, kromě Nietzscheho např. Mann nebo Goethe...

0 0
možnosti
PK

Paul Kreuz

13. 6. 2008 23:36
Re: 1 s hvězdičkou

Máte pravdu, že německá kultura je plná velikánů ... a Goethe je genius geniů...

Vztah k Němcům jako Nietzsche ...ano, rozumím, přesně vím o čem mluvíte...

Já sám mám celkem vřelý vztah k pražsko-německé kultuře, konkrétně k Franzi Kafkovi - a to od dob, kdy zdaleka nebyl módním autorem jako je dnes. Už dlouho se chystám o něm napsat nějakou podrobnější úvahu na svůj blog - ale znáte to - chybí soustředění na dané tema, nebo není čas, nebo ...

Pokud vás Kafka zajímá a baví, budu rád, když se kouknete na můj blog a přečtete si moji úvahu o něm ...

Jinak se těším na další vaše články a zdravím vás ...

0 0
možnosti
PK

Paul Kreuz

13. 6. 2008 12:43
Výběr tématu: 1 s hvězdičkou ...

Nu Andreo, máte karmu - už za výběr tématu. Nietzsche byl genius, zajímavá, zároveň problematická postava ...Wagnerovo monumentální dílo...nu a k Schopenhauerovi se zdržím komentářů, neboť jeho dílo neznám tak dobře ...

Některým pasážím ve vaší práci příliš nerozumím(nebo nesouhlasím), ale debata o tom přesahuje možnosti platformy blogu na Idnes...

Na závěr mám jednu otázku: vy se nějak podrobněji zaměřujete na německou kulturu a její velikány - že tito tři a také Oscar Wilde ...???

0 0
možnosti
JJ

TloolT

12. 6. 2008 23:27
karma za pobaveni

hned po precteni prvni vety perexuR^

0 0
možnosti
AA

A.A.

12. 6. 2008 22:05
Autorce

Moc dlouhé, nějak se nepodařilo vložit správně (nevadí, člověk není dokonalý).

Jo, N. stále letí. I já mám téměř všechna jeho díla doma. Je dobře, že jeho díla vycházejí i v nových vydáních a že se také objevují i knihy zabývající se např. vztahem N. k Wagnerovi. R^

0 0
možnosti
ZM

Zdrť Mrmlmný

12. 6. 2008 21:33
.

Tak znova.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1489x
Absolventka FF ZČU (2008). Šéfredaktorka alternativně-kulturního portálu KrasoVhled (www.krasovhled.cz). Fotografka na volné noze. Zkušenosti s pozicemi v Produkční/Dramaturg/Tisková mluvčí.